Cum poți analiza satisfacția clienților

Indiferent de tipul de afacere pe care îl conduci, aplicația Total Survey poate deveni și pentru tine un instrument valoros pentru evaluarea satisfacției clienților. În exemplele de mai jos vei descoperi cum funcționează:

Vei știi dacă persoanele ce îți trec pragul sunt mulțumite de treaba pe care o fac angajații tăi.

Prin crearea unor chestionare cu diverse întrebări, adresate clienților, poți afla tot ceea ce-ți dorești să știi despre serviciile prestate de către angajații tăi. Clienții îți vor trimite feedback-uri despre cum a fost experiența lor cu produsele sau serviciile tale. Pe deasupra: 

  • Vei descoperi, la obiect, care sunt punctele tari și punctele care necesită îmbunătățiri în afacerea ta. 
  • Unele chestionare au integrate “răspunsuri alertă”, care, odată ce sunt bifate de către clienți te alertează instant. Astfel, chiar în momentul în care un client are o experiență neplăcută cu angajații sau serviciile tale, tu vei fi alertat instant printr-o notificare pe telefon. 
  • Vei descoperi mult mai rapid care este avatarul tău de client, ce tipologii sunt predominante și cum să te adresezi mai bine acestora.

Cum percep clienții valoarea pe care le-o oferi?

Prin intermediul tuturor acestor chestionare bine formulate, care ajung la clienții tăi, vei reuși să afli care este perspectiva acestora față de produsele sau serviciile tale: 

  • Poți colecta feedback-urile cu privire la calitatea produselor sau a serviciilor tale. 
  • Analiza răspunsurilor te va ajuta mai apoi să dezvolți diverse strategii pentru îmbunătățire.
  • În final vei ajunge la niște rezultate îmbucurătoare în special în ceea ce privește cifrele.

Cum Total Survey poate îmbunătăți comunicarea și coordonarea în echipa ta

Indiferent de tipul de firmă pe care o conduci, aplicația Total Survey poate fi un instrument valoros pentru evaluarea satisfacției clienților, dar și pentru îmbunătățirea comunicării și coordonării în echipa ta, în urma răspunsurilor extrase din chestionare. Iată cum funcționează:

  • Poți utiliza aplicația Total Survey pentru a evalua și îmbunătăți satisfacția clienților. Pe lângă acest lucru, prin analiza rezultatelor finale ale chestionarelor, poți îmbunătăți semnificativ comunicarea și coordonarea în echipa ta.
  • Atunci când colectezi feedback de la clienți și obții date despre modul în care au perceput serviciile oferite, poți împărtăși aceste informații cu echipa ta. Astfel, fiecare membru al echipei va înțelege mai bine așteptările și nevoile clienților.
  • Aceste date pot servi drept bază pentru dezvoltarea de strategii împreună cu echipa.

Planuri

Start

50€

lunar

Alegerea perfectă pentru o microîntreprindere

Business

100€

utilizator/lunar

Alegerea perfectă pentru întreprinderile mici si mijlocii

Corporate

La cerere

Perfect pentru companiile mari, care au nevoie de un flux personalizat

Unii din clientii nostrii