Cum te poate ajuta aplicația dacă ești PRIMAR?

Atunci când te afli în fruntea conducerii unei primării, încrederea pe care oamenii o au în tine este un factor mai mult decât esențial. Poți implementa Total Survey în orice departament si acest lucru va ajuta la colectarea feedback-ului la nivelul intregii institutii dar si pe fiecare departament in parte.

Chestionarele pot fi personalizate în funcție de interesul avut. Acestea pot adresa cetățenilor întrebări despre calitatea serviciilor publice, infrastructura locală, gestionarea diverselor probleme ce apar în comunitate etc.

Răspunsurile primite în urma acestor întrebări îți vor oferi o imagine clară asupra lucrurilor pe care cetățenii le așteaptă de la autorități, fapt ce va contribui la dezvoltarea unor soluții și proiecte mai eficiente în beneficiul comunității. Pe scurt, Total Survey te ajută să fii un lider mai bun, mai eficient, mai plăcut de comunitate și să răspunzi mai bine nevoilor cetățenilor tăi.

În acest fel se poate măsura gradul de satisfacție pentru fiecare direcție în parte, iar mai apoi la nivelul întregii primării. În plus, CETĂȚEANUL este INFORMAT despre faptul că PRIMARUL FACE LUCRURI ÎN LOCALITATE.

Cetățeni informați = mai multă încredere în primarul lor

O dată ce fiecare cetățean completează un chestionar din aplicația Total Survey, va fi abonat automat la rețeaua primăriei de feedback.

Prin urmare, cetățenii vor primi constant (săptămânal sau lunar) chestionare despre noile proiecte și întâmplări din localitate, despre faptele pe care le realizează primarul (reparat gardul scolii, reparat o strada, renovarea unei gradinite, etc)  și orice decizie pozitivă luată la nivelul comunității. 

În acest mod, încrederea cetățeanului în primar va începe să crească treptat, deoarece vede constant ce treabă face primarul în localitate. Și mai mult de atât, cetățeanul va simți că părerea lui este ascultată de primar. În final, această încredere se transpune în 5-10 procente în plus la următoarele alegeri.

Cel mai important lucru – CETĂȚEANUL ESTE INFORMAT DESPRE FAPTUL CĂ PRIMARUL FACE LUCRURI ÎN LOCALITATE.

Reprezentanții departamentelor ce interacționează cu cetățenii le colectează adresele de mail

În ceea ce privește departamentele primăriei deschise publicului, reprezentanții acestora vor colecta de fiecare dată când se depun cereri din partea cetățenilor și adresele de mail ale acestora. Ulterior, cetățeanul va primi un feedback legat de experiența pe care a avut-o în primărie cu respectivul funcționar. 

Adresele de mail se pot colecta si atunci cand o persoana depune o cerere la registratura sau la secretariat. 

Total Survey este perfectă mai ales în situațiile neplăcute cetățenilor. De exemplu, dacă un cetățean a avut o experiență neplăcută și sesizează acest lucru prin aplicație, către tine ca primar sau către persoana căreia i-ai încredințat această responsabilitate se va trimite automat un mail cu situația respectivă, pentru a putea fi rezolvată cât mai rapid. 

Total Survey permite cetățenilor să își exprime opinia referitoare la experiența avută în primărie, modul în care s-au desfășurat procesele administrative sau serviciile publice etc.

De asemenea, aplicația Total Survey respectă legislația europeană și națională în materie de GDPR. Astfel nu pot exista probleme în acest sens.

Departamente unde poate fi folosită aplicația:

Direcția financiară

Prin intermediul acestui departament, cetățenii își plătesc taxele. În acest fel se poate observa care este gradul de mulțumire al acestora când vine vorba de modul în care plătesc, dar și de atitudinea administrației în relație cu ei.

Direcția investiții

Atunci când apare o nouă idee de investiție, prin intermediul chestionarelor Total Survey cetățenii pot fi consultați. De asemenea, se poate cere părerea cetățenilor și pentru a se observa ce investiții se doresc implementate în localitate.

Direcția proiecte

Chestionarele Total Survey te ajută să cunoști mai bine cetățeanul. Acest lucru va lega o colaborare strânsă, care mai apoi te va ajuta să vezi mult mai clar care sunt proiectele cele mai importante pentru cetățeni și infrastructura comunității.

Direcția activității economice

Chestionarele te ajută să menții o legătură mult mai strânsă cu mediul de afaceri din localitate, lucru ce va contribui la o dezvoltare durabilă, pe termen mediu și lung.

Direcția educație și cultură

 În fiecare comunitate, viitorul este influențat de educație și cultură. Cu Total Survey evaluarea elevilor și a instituțiilor de cultură se poate digitaliza, salvând foarte mult timp și efort.

Direcția turism și sport

Când au loc activități turistice sau sportive, în cadrul cărora se formează aglomerări de persoane, te ajutăm să monitorizezi gradul de securitate al acestor evenimente. Fapt ce ajută la prevenirea unor evenimente neplăcute.

Direcția urbanism

Chestionarele Total Survey facilitează consultarea populației cu privire la dezvoltările urbane si locale din comunitate. Cetățenii vor avea un punct de vedere, se vor simți ascultați, iar respectul și relația acestora față de primar și autorități vor fi crește considerabil.

Poliția locală

Este foarte important ca între cetățeni și poliție să existe o cale directă de comunicare. La fel de important este și ca cetățeanul să ofere un feedback față de comportamentul polițiștilor.

Resurse umane

Aplicația Total Survey poate fi folosită chiar și pentru evaluarea viitorilor și actualilor angajați, pentru a se măsura cât mai corect atitudinea, competențele și profesionalismul acestora la locul de muncă.

La fiecare ghișeu se poate implementa un cod QR pe care cetățeanul să îl scaneze

Prin implementarea unui cod QR la fiecare ghișeu, cetățenii își pot exprima instant gradul de mulțumire cu privire la serviciile oferite de către primărie prin simpla scanare a codului QR. 

Mai apoi, după scanarea codului QR, cetățenii vor fi redirecționați către un sondaj de opinie rapid și foarte ușor de completat ( aprox. 10 sec.). Acest chestionar te va ajuta să colectezi feedback-ul cetățenilor, fie el pozitiv sau negativ, dar și mail-ul acestora, pentru o comunicare ulterioară. 

În plus, în cazul în care un cetățean are o experiență neplăcută și o sesizează în aplicație, tu, ca primar sau oricine altcineva pe care îl desemnezi în acest sens, vei primi automat un mail cu situația respectivă, pentru a putea fi rezolvată cât mai rapid. 

De asemenea, un alt avantaj al aplicației este acela că va face angajații să fie mult mai atenți cu cetățenii și vor pune mai mult accent pe serviciile pe care le oferă. 

Codul QR poate fi implementat și pe rețelele sociale, în locuri prin care cetățenii trec frecvent într-un număr mare, dar și ca avertizor de securitate când au loc aglomerări de persoane, mitinguri evenimente sportive etc.

Planuri

Start

50€

lunar

Alegerea perfectă pentru o microîntreprindere

Business

100€

utilizator/lunar

Alegerea perfectă pentru întreprinderile mici si mijlocii

Corporate

La cerere

Perfect pentru companiile mari, care au nevoie de un flux personalizat

Unii din clientii nostrii